§ 1.
Obsługą sprzedaży na stronach serwisu zajmuje się Organizator Imprezy, tj. firma HZM POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Koźmin Wielkopolski (63-720), przy ul. Stary Rynek 8. NIP 9542824357, Regon 388360261.
§ 2.
Sprzedaż biletów odbywa się bezpośrednio pomiędzy Internautą oraz Organizatorem Imprezy.
§ 3.
Sprzedaż odbywa się na zasadach przedpłaty. Tzn. w celu zakupienia biletu, należy wypełnić formularz zamówienia, następnie przelać kwotę należności w ciągu 3 dni roboczych na konto bankowe operatora. Po wpłynięciu środków na konto operatora bilet jest wysyłany pocztą tradycyjną, bądź w formie specjalnego biletu elektronicznego pocztą e-mail w zależności od wybranego typu biletu.
§ 4.
W przypadku imprez, które odbędą się w ciągu dwóch miesięcy od daty złożenia zamówienia, bilety wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. W pozostałych przypadkach termin wysyłki biletów może opóźnić się z uwagi na produkcję biletów - w tej sytuacji w opisie wydarzenia pojawi się stosowny komunikat.
§ 5.
Za moment zawarcia umowy kupna biletów uznawany jest moment otrzymania potwierdzenia zamówienia na konto poczty elektronicznej.
§ 6.
Szczegółowe informacje na temat sprzedaży biletów na poszczególne imprezy publikowane są w procedurze zakupu, widocznej po wybraniu imprezy.
§ 7.
Zamówienia nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych od ich złożenia, są automatycznie usuwane. Nie ma możliwości przedłużenia terminu płatności. W celu nabycia biletów po dezaktywacji zamówienia, należy złożyć kolejne zamówienie.
§ 8.
Za odwołanie imprezy pełną odpowiedzialność ponosi Organizator Imprezy. W takim przypadku zwroty pieniędzy realizuje organizator imprezy, chyba, że zostanie to inaczej uregulowane odrębną umową (np. w przypadku przesunięcia terminu imprezy).
§ 9.
Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące organizacji imprez należy kierować do Organizatora Imprezy.
§ 10.
Nie ma możliwości zwrotu zakupionych za naszym pośrednictwem biletów (podstawa prawna: ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - Dz. U. Nr 22 poz 271, art. 16, pkt. 2.2).
§ 11.
Reklamacje związane ze sprzedażą biletów należy kierować pocztą na adres Organizatora Imprezy zawarty w paragrafie pierwszym lub drogą elektroniczną na adres [email protected]. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia. W przypadku uznania reklamacji, zwrot środków za zakupione bilety jest realizowany w ciągu maksymalnie 14 dni - za pomocą tego samego kanału płatniczego, którym zostało opłacone zamówienie (tj. przelewem na konto bankowe lub za pośrednictwem serwisu operatora płatniczego).
§ 12.
Pojedynczy bilet uprawnia do wejścia jedną osobę. Bilet jest biletem na okaziciela, co oznacza, że użyć biletu może osoba, której dane nie znajdują się na bilecie.